Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Når Nilfisk i dag igangsætter en TV-kampagne i Danmark og Finland samt i 17 europæiske lande på andre formater, er det to danske bureauer, der står bag.

Nilfisk har lanceret en ny type højtryksrensere, som “er en teknologisk landvinding,” og som allerede inden launch er blevet præmieret.

Det er baggrunden for, at man for første gang i fire år har valgt at lave en tv-kampagne for lanceringen af den nye Core-serie, som produkterne hedder.

”Vi har produceret rengøringsmaskiner i mere end 110 år, og med den knowhow og høje kvalitet vi har på alle vores produkter, mener vi med Core-serien at have skabt et stærkt produkt, der vil gøre forbrugernes udendørsrengøring endnu lettere. Derfor skruer vi også lidt ekstra på knapperne i denne lancering, end vi ellers har gjort længe,” siger global head of marketing hos Nilfisk Consumer, Sofie Navardsen. 

IUM har stået for mediaplanlægningen og &Partner er bureauet bag TV-kampagnen, der starter i dag, og som kommer til at køre i Danmark og Finland.

Udover placeringen på TV vil man også kunne støde på markedsføring for de nye højtryksrensere på tværs af 17 europæiske lande i forskellige digitale formater og på de sociale medier.

Core-serien har vundet German Design Award og Reddot Design Award.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club