Nilfisk har lanceret en ny type højtryksrensere, som “er en teknologisk landvinding,” og som allerede inden launch er blevet præmieret.
Det er baggrunden for, at man for første gang i fire år har valgt at lave en tv-kampagne for lanceringen af den nye Core-serie, som produkterne hedder.
”Vi har produceret rengøringsmaskiner i mere end 110 år, og med den knowhow og høje kvalitet vi har på alle vores produkter, mener vi med Core-serien at have skabt et stærkt produkt, der vil gøre forbrugernes udendørsrengøring endnu lettere. Derfor skruer vi også lidt ekstra på knapperne i denne lancering, end vi ellers har gjort længe,” siger global head of marketing hos Nilfisk Consumer, Sofie Navardsen.
IUM har stået for mediaplanlægningen og &Partner er bureauet bag TV-kampagnen, der starter i dag, og som kommer til at køre i Danmark og Finland.
Udover placeringen på TV vil man også kunne støde på markedsføring for de nye højtryksrensere på tværs af 17 europæiske lande i forskellige digitale formater og på de sociale medier.
Core-serien har vundet German Design Award og Reddot Design Award.