Alle kender både dronningens og statsministerens nytårstale. Men i år var der endnu en. Nemlig fra Se og Hørs chefredaktør, Niels Pinborg, hvor han takkede de kendte.
Den seks minutter lange nytårstale er en del af en større kampagne, som er udviklet af Nord DDB sammen med Aller Medias marketingafdeling..
”Vi har haft et ønske om at takke alle de fantastiske kendte mennesker hvis liv, vi følger hver dag, og som er med til at pryde siderne i vores blad uge efter uge, og på vores site hver evig eneste dag. Uden dem, intet Se og Hør og SH.dk. Derfor har vi udviklet denne kampagne, der blev skudt i gang med nytårstalen på årets første dag. Med kampagnen ønsker vi også at sætte Se og Hør i en lidt anderledes kontekst og sætte fokus på, at de fleste af os – i større eller mindre omfang – holder af sladder. Sladder er blevet en tradition og en måde at være sammen på, der går langt tilbage i historien,” siger marketingchef i Aller Media Denmark, Casper Buchhave.
Kampagnen bliver desuden rullet ud på outdoor, display, SoMe og via influencersamarbejde med Anders Hemmingsen.
Her er nytårstalen: