In2media har udvidet bestyrelsen med to og desuden knyttet en ekstern rådgiver til bestyrelsen.
Målet med udvidelsen er klart – det handler om at videreudvikle bureauet og sikre en yderligere omsætningsvækst på 50 % i 2012.
“Der kommer et tidspunkt i alle virksomheder, hvor det er sundt at få nye øjne til at se på alt fra metoder og rutiner til løsninger og vækstmuligheder. Vi har både knoklet og haft god vind i sejlene gennem de sidste fem år, og for at kunne sige det samme om yderligere fem år har vi valgt at hente nye, stærke profiler ind i bestyrelsen,” siger Tim Frank Andersen, partner og bestyrelsesformand i In2media.
De to nye er Michael Laursen (partner, Quartz+Co) samt amerikansk bosatte Henrik Werdelin, der er stifter af og partner i Prehype.
Desuden har man fundet en ekstern rådgiver for bestyrelsen, der er usædvanlig idet han er knyttet til et konkurrerende bureau. Der er tale om Ronnie Job, CEO i Adpeople.
Herudover består bestyrelsen udover Tim Frank Andersen af Søren Rose Kjær (stifter og designer, Soren Rose Studio samt stifter af In2media) og bureauets adm. dir. Andreas B. Iversen.