Michael Hegelund Kierstein er en driftig digital herre med en fortid hos både Guava og Netbooster samt skribent og iværksætter-aktiviteter.
Hans seneste job har dog været hos Dansk Supermarked som Traffic, Campaign og Gamification Manager – men nu har han valgt at vende tilbage til bureauverdenen.
Michael Hegelund Kierstein er nemlig blevet ansat som digital direktør hos MEC i Aarhus.
“Michael´s erfaring inden for det digitale og forretningsudvikling generelt er nogle af de ting som jeg kan høre på vores kunder, at der er allermest brug for lige nu, for at kunne agere som brand i et mediemarked under hastig forandring,” siger Managing Director Claus Dahl Andersen.
Michael Hegelund Kierstein kender MEC godt. Han skiftede faktisk til Dansk Supermarked fra et job som digital planner hos netop MEC.
“Der snakkes meget om digital disruption, big data, adaptive marketing og andre buzz words. En af mine vigtigste opgaver bliver at hjælpe vores kunder med at navigere og udnytte de muligheder, der er relevante for dem. Vi er for længst forbi den tid, hvor opgaven handler om at booke medier. En stor del af effekten skabes under kampagnen, så det er vigtigt, at vi rykker endnu tættere på vores kunder og kan justere på kampagnerne her og nu,” siger Michael Hegelund Kierstein.
Han har en kandidatgrad i virksomhedskommunikation.