Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Bureauet har hentet en ny direktør hos Berlingske, hvor han var ansvarlig for det digitale annoncesalg.

Anders Høgh Laursen har i de senere år været lidt frem og tilbage mellem MEC og Berlingske i sin karriere.

MEC er dog den arbejdsplads, der fylder klart mest på cv’et, så når han nu vender tilbage til bureaubranchen efter små to år som digital annoncechef hos Berlingske, så er han hjemmevant i branchen.

Denne gang er valget dog faldet på en af konkurrenterne.

Anders Høgh Laursen er blevet ansat som Head of Digital hos Carat, og der er tale om en ny stilling, så for bureauet er det en oprustning.

”Med ansættelsen af Anders Høgh Laursen er vi glade for at have fået en af Danmarks stærkeste digitale profiler ombord. Han kommer til at spille en vigtig rolle i vores klare ambition om at være Danmarks bedste og stærkeste mediebureau”, siger René Westendahl, Managing Director, Carat.

Anders Høgh Laursen bliver en del af Carats direktion, som består af Head of Client Service, Morten Boeck samt Rene Westendahl.

Anders Høgh Laursen bliver chef for Carats to digitale teams og Audience afdeling. Han er 43 år og uddannet cand.merc.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club