Af FiG

Patchwork har ansat en ny chef for bureauet i Danmark. Hun er hentet hos Komfo.

Patchwork er et ungt social media bureau med klare vækstambitioner, og det har allerede bragt bureauet til Norge og Sverige.

Men de internationale ambitioner kan udfordre organisationen, og for at ruste sig til at forfølge målene, har bureauet nu ansat en ny chef for Patchwork i Danmark.

Valget er faldet på Line Skafte Wilkens, som kommer fra en stilling som Head of Business Development i Komfo.

Hidtil har Martin Olesen været dansk direktør samtidig med, at han har haft ansvaret for bureauets etablering på nye internationale markeder.

“Danmark er vores absolut vigtigste marked og der er masser af potentiale for os her. Så det er på tide, at jeg overdrager ansvaret til en ressource, som kan tage det danske bureau til næste niveau, mens jeg kan fokusere på andre og nye markeder,’ siger Martin Olesen og fortsætter:

’’Vi har som bureau været lidt for underspillede i Danmark, så en af opgaverne for Line bliver også at få os på landkortet hos landets største kunder.”

Blandt Patcworks kunder findes Arla, Bosch, Arcus, Bestseller, PepsiCo, Fiat Group og Holmegaard. Bureauet havde i 2013 en bruttoavance på ca. 11 mio. kr.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club