Ny direktør fuldender ledergruppen i nyt mediabureau

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Det sidste medlem af ledergruppen er fundet hos et digitalt bureau og skal udfylde rollen som Trading direktør.

Forleden kom det frem, at Aegis-selskabet Isobar havde hentet en ny Client Service director hos social media bureauet Patchwork.

Det var der en god grund til. Det viser sig nemlig, at bureauet har afleveret Client Service Director Michael Hein Krogh til det nye mediabureau, Orchestra,

Her bliver han medlem af ledergruppen og han skal udfylde rollen som Trading Director. Dermed har bureauet fået sin ledergruppe på plads. Ud over adm. dir. Ulrik Drejsig og Michael Krogh består den af John Heerup og Jane Sørensen.

Michael Krogh debuterede i mediabranchen i 1999 på Jyllandsposten. Før Isobar har han været Controller, Broadcast Planner hos OMD og Broadcast Director hos Maxus, hvor han var ansvarlig for opbygningen af bureauets Trading funktion.

Det er så den rolle han igen skal arbejde med.

”Michael Krogh besidder en dyb kompetence inden for indkøb på alle de klassiske mediaplatforme. Og så er det krydret med en stærk  digital kompetence, hvilket er en nødvendighed når man vil opbygge fremtidens mediaindkøbsafdeling,” siger Ulrik Drejsig.

I forhold til de første meldinger først på året ser det ud til at have taget noget længere tid at rekruttere. Der er flere på vej nu, men Ulrik Drejsig afviser, at det har været sværere end forventet at rekruttere. 

Der er fortsat ikke kommet meldinger om kunder hos Orchestra. Ulrik Drejsig konstaterer, at “dem siger vi ikke så meget om.”

Men der er da kunder på bureauet, lyder tilføjelsen.