Ny film i T-Mobiles syngekampagne

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Denne gang bliver rejsende modtaget i Heathrow med masser af sang.

T-mobile med bureauet Saatchi & Saatchi har fået betydelig anerkendelse for sin kampagne, hvor man får folkemængder på pladser, banegårde og andre offentlige steder til at synge og danse.

Kampagnen var bl.a. en af dem, som Peter Field fra Institute of Practitioners in Advertising i sidste uge havde med i sit foredrag ved uddelingen af Advertising Effectiveness Award, hvor han underbyggede, at kreativitet i høj grad virker.

T-Mobile har nu lanceret en ny film, og denne gang er optagelsen henlagt til Ankomsthal T5 i Londons store Heathrow Airport.

Kampagnen går under navnet ‘Life’s for sharing’ og rejsende blev modtaget af en skare på omkring 300 mennesker incl. T-Mobile medarbejdere. Den er indtil nu blevet set mere end 2,2 mio. gange på Youtube.

Blandt sangene i filmen finder man ‘At Last’ af Etta James, ‘Comin’ Home Baby’ af Mel Torme, ‘Return of the Mack’ af Mark Morrison, ‘I am the Passenger’ af Iggy Pop og ‘I Knew You Were Waiting (for me)’ af George Michael & Aretha Franklin.

Se filmen her og reaktioner fra de rejsende her.