Ud over gerne at ville prale med en ny kunde, så ser Help PR et større perspektiv i, at bureauet nu skal hjælpe Preeto med kommunikation.
Preeto rådgiver virksomheder om at udvikle fremtidens forretningsmodeller i et digitaliseret og fragmenteret marked, og har udviklet et værktøj, som gør det nemt og hurtigt at afprøve nye forretningsmodeller, inden man satser hele udviklingsbudgettet.
”Vi er rigtig glade for at få Preeto på kundelisten. Deres tankesæt og metode er ekstremt spændende, og Preeto er ikke kun en kunde, vi skal gøre gældende gennem kommunikation – for os er det også en sparringspartner,” siger teamchef, Henrik Keller, Help PR & Kommunikation, og fortsætter:
”Både vores andre kunder men også vores egen branche står med udfordringer, hvor markedet forandres på rekordtid. Og således er Preeto et anderledes kundebekendtskab, fordi vi også lærer og får ny viden, som vi kan bruge i vores egen rådgivning samt udviklingen af Help PR.”
Der er tilsvarende forventninger hos Preeto.
”Help PR har allerede givet os et helt nyt syn på kommunikation og vores relationer til omverdenen. Bureauet har alle de klassiske PR-redskaber på plads, men samtidig er deres netværk og idémotor, af en helt anden kaliber end, hvad vi ellers har oplevet og passer perfekt med vores egen, driftige forretningsfilosofi,” siger Trine Tirsgaard, CEO i Preeto.