B&O har ændret i marketingtoppen. For et lille år siden tiltrådte Danny Feltmann Espersen et job som chef for retail, salg og service, mens Frank Banke Troelsen havde rollen som global brand manaager.
Nu har Danny Feltmann Espersen også overtaget ansvaret for marketing, og Frank Banke Troelsen har forladt selskabet sidst på foråret efter gensidig overenskomst.
I stedet er Jens Feilberg netop tiltrådt som director of global marketing med reference til Danny Feltmann.
Samtidig arbejdes der med et nyt set-up for marketing – men det er for tidligt at fortælle nærmere om det , oplyser Morten Juhl Madsen fra B&Os marketingafdeling.
Jens Feilberg har en lang karriere inden for den elektroniske verden. Han kommer fra et job som marketingdirektør hos Nokia, og han har haft forskellige funktioner hos mobilselskabet i de sidste seks år.
Han har en lang erfaring med den elektroniske verden idet han før Nokia var en årrække hos Sony Ericsson – dog med en kort afstikker i bureauverden. I et års tid mellem Nokia og Sony Ericsson var han hos mediabureauet IUM.
B&O måtte tidligere i år også sige farvel til kommunikationsdirektøren Tommy Jakobsen, der gik til Lego. Også her arbejder man med det fremtidige set-up, og det står ikke endnu klart, om man vil tænke marketing og kommunikation mere sammen.