Nye bureauer til Jensens Bøfhus

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Kæden har evalueret både mediabureau- og reklamebureau-samarbejde. Det blev til et genvalg og et nyvalg.

Brandhouse har haft gang i new bizz’en her efter sommerferien. Indtil nu har bureauet kunnet skrive Peugeot og 7-Eleven på kundelisten – og nu kommer endnu en kunde til.

Bureauet er nemlig blevet valgt som nyt bureau for Jensens Bøfhus. Det er resultatet af en proces, hvor kæden har kørt en konkurrence på både media- og reklamebureauet.

For mediabureauet blev der tale om et genvalg til Carat.

“Vi har gennem en længere periode arbejdet tæt og godt sammen med en række forskellige bureauer på forskellige projekter, men har nu ønsket at samle vores indsats hos hhv. ét reklamebureau og ét mediebureau,” siger kommunikationskonsulent Jens Arnborg Lund og fortsætter:

“Vi har hen over sommeren haft en række møder med forskellige stærke bureauer, der alle efterlod et rigtigt godt indtryk, men i sidste ende faldt valget altså på Carat og Brandhouse.”