Når Mobtimizers konstaterer, at danske virksomheder “øremærker en større del af marketingbudgettet til mobil og integrerer området i deres overordnede strategi”, så er det vand på egen mølle – når man nu er et mobilbureau.
Siden lanceringen i 2014 har Mobtimizers fået danske brands som Arla, Coop, Aller og Mobilepay kundelisten.
Og bureauet har netop føjet TopToy og Debitoor til.
Mobtimizers skal blandt andet bidrage til app store-optimering, analysere brugeradfærd og måle effekten af kundernes mobilmarkedsføring.
Mobtimizers, der har base i København og New York, blev stiftet af Peter Munch Godtfredsen og Brian Egerup Kjærulff.
”Udviklingen går stærkt inden for mobil, og det er nærmest umuligt for virksomheder at holde sig opdateret i det tempo, der er påkrævet. Her kan vi som ekstern partner bidrage positivt og skabe en værdi, som kan måles direkte på bundlinjen,” siger adm. direktør Brian Egerup Kjærulff.