Af Peter Engholm peter@bureaubiz.dk

Dansk Autohjælp får løst en række mindre opgaver af forskellige partnere men manglede et fast reklamebureau.

Efteråret er i fuld vigør, og vinteren står og tripper – med andre ord, højsæsonen for vejhjælp nærmer sig, og Dansk Autohjælp har brugt de seneste måneder på at finde en fast bureau-samarbejdspartner.

Dansk Autohjælp, der især konkurrerer med Falck om vejhjælp til danskerne, solgte for nylig sine aktier til nordiske ejede SOS International.

Forinden valgte Dansk Autohjælp et nyt bureau, i form af Sunrise.

”Vi havde ikke noget etableret bureausamarbejde, da jeg tiltrådte. En række mindre opgaver løses af forskellige samarbejdspartnere, og det fortsætter, men et egentligt reklamebureau manglede. Derfor havde vi forskellige bureauer til møder, og valget faldt på Sunrise,” siger Benjamin Torp Heiselberg, der er salgschef i Dansk Autohjælp.

Opgaverne for Sunrise bliver ifølge salgschefen bl.a. traditionelle reklamebureauopgaver og rendyrkede digitale løsninger, herunder bannerproduktion – med overbevisende resultater til følge, tilføjer Benjamin Torp Heiselberg.

”Sunrise leverer kreativt på et højt niveau, og de navigerer smidigt. Og nok så væsentligt: De fremhæver autentisk og nærværende, og stiller sig kritisk an. Og kritisk forstår jeg ved at vise risikofyldt omsorg. Bureauet forstår om nogen, at hvad der er godt for vores kunder, er også godt for os. Deres spørgsmål og holdninger til vores handlinger er præget af analyse, dokumentation og erfaringsdrevet sund fornuft,” siger Benjamin Torp Heiselberg.

Selv om salget til SOS International givetvis kommer til at medføre ændringer hos Dansk Autohjælp, så er det indtil videre ”business as usual” for markedsføringen og bureausamarbejdet, oplyser Benjamin Torp Heiselberg.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club