Nu er det sikkert og vist. WPP Groups nye bureau, der skal servicere Dell, og som hidtil har gået under arbejdstitlen Da Vinci projektet, har fået et nyt navn. Det fortæller kreativ chef Ken Segall til engelske Brandrepublic.
Navnet er blevet Enfatico, og navneprocessen er blevet drevet indefra bureauet af Ken Segall. Han siger, at ambitionen er, at navnet bliver synonymt med en ny standard for integreret markedsføring.
Det nye bureau er blevet skabt for at servicere Dell globalt, og derfor er bureauet meget interessant i Danmark, fordi People Group har meget store aktiviteter for Dell. Derfor venter man i den danske bureaubranche på nyheder om, hvilken rolle People Group kommer til at spille.
På det seneste har der igen simret rygter om en eller anden form for salg, men kommentaren er klar fra People Group: der er ikke noget nyt at sige ud over, hvad der tidligere er blevet sagt:
“Vi har skabt et system til Dell, som er enormt effektivt, og det er vores klare forventning, at vi også i fremtiden kommer til at spille en rolle for Dell”, sagde Jan Duckert.for et par uger siden i forbindelse med aflæggelsen af regnskab for People Group.