Konsulenthuset Azide vil ‘give direktioner større sikkerhed i deres marketinginvesteringer.
Azide drives af Jonas Aagaard Mortensen og Jes Manniche, mens Joakim Steenfos er investor.
Jonas Aagaard Mortensen er tidligere marketingdirektør i Deloitte og Jes Manniche kommer med erfaring fra bureauerne Obsidian og Plutonic.
Om baggrunden for at investere i det nye bureau, siger Joakim Steenfos, der er CEO i Radiant:
“Jes og Jonas har dyb B2B forretningsforståelse og tager ansvar for resultaterne. Derfor udgør de en sjælden kombination, som jeg ved, markedet efterspørger. Den efterspørgsel skal Azide nu imødekomme, og derfor har jeg investeret i virksomheden.”
Ambitionen er at skabe Danmarks bedste B2B marketingkonsulenthus skriver de tre i en pressemeddelelse, som fortsætter: Azide vil lægge sig imellem bureauerne, der er dygtige til performance marketing og konsulenthusene, som typisk laver marketingstrategi. Det er sammenkoblingen mellem forretning, strategi og eksekvering, der ofte mangler hos begge, står der videre i pressemeddelelsen.
“Det er på tide med et marketingkonsulenthus, som tager ansvar for, at marketinginitiativer også skaber reel værdi i overensstemmelse med forretningsstrategien” siger Jes Manniche og fortsætter:
”Vi vil gøre op med, at man får udviklet marketingstrategi hos konsulenthusene, hvorefter man shopper rundt i marketingbureauerne for at få igangsat markedsføringen. Med Azide kombinerer vi begge dele og samarbejder med både bureauer og konsulenthuse. Det gør os i stand til at levere og stå på mål for vores kunders overordnede vækst.”