Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

For et halvt år siden vandt Envision Sengespecialisten foran Agency Spring og Clienti. Nu er de klar med det nye marketingunivers.

Da Envision overtog Sengespecialisten efter Uncle Grey, blev de valgt foran Agency Spring og Clienti.

Nu er bureauet så klar til at lancere Sengespecialistens nye marketingunivers under overskriften ’Bedre seng, bedre dig’.

Rami Jensen, CEO i SengeSpecialisten, påpeger, at universet skal være med til at vække kundernes interesse for deres seng.

”Alt for mange mennesker overser, hvor stor betydning vores seng har for vores liv. Det vil vi gerne være med til at lave om på, for vi er netop specialister i valg af den rette seng. Det bedste af det hele er, at lige i forhold til søvn kommer man faktisk sovende til de bedste resultater”.

Budskabet om, at hvis man sover bedre, bliver man et bedre ’jeg’ bredes ud på tv, digitalt og på print, siger Tina Dauberg, marketingchef i Sengespecialisten og tilføjer:

”Budskabet med ’Bedre seng, bedre dig’ er omdrejningspunktet både i vores nye tv-spot, og vores digitale og printannoncer. Det handler om at få skabt en rød tråd i forhold til, at søvn ikke kun handler om, hvordan du har sovet om natten, men at det også påvirker, hvordan du præsterer om dagen.”

Opgradér til BureaubizPro og bring dig og dine kollegaer i front med vigtig viden om bureaubranchen.

Med Bureaubiz Pro får du:

  • Bureaurapporten trykt og digitalt
  • Bureaubot
  • Bureaubattle
  • Bureaukalenderen
  • Brancheanalyser
  • Udbudsvagten
  • Fuld adgang til Bureaubiz.dk
  • To årlige gå-hjem-møder
Køb nu

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ daglige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev