Oversættelsesbureau vælger bureau

Peter Engholm
25@mail.dk

LanguageWire er blandt Europas førende oversættelsesbureauer, og til at udvikle og implementere ny visuel identitet – fra brochurer otil website – har bureauet valgt et bureau.

Sidste år håndterede de 8 europæiske kontorer i LanguageWire over 70.000 oversættelsesopgaver med en samlet volumen på mere end 100.000.000 ord.

Igennem mere end 10 år har oversættelsesbureauet haft international vækst, og det har skabt et øget behov for at sikre virksomhedens corporate image på tværs af markeder. Profileringen omfatter også en stærk visuel identitet, der afspejler virksomhedens værdier.

Efter en bureaukonkurrence faldt valget på Guava|NetBooster som samarbejdspartner i udviklingen og implementeringen af den nye visuelle identitet, som omfatter elementer lige fra brochurer til website.

”Processen med vores visuelle identitet kræver tæt samarbejde, for at resultatet kommer til at udtrykke vores corporate profil og derved styrker vores internationale position som et globalt oversættelsesbureau,” siger Anne Schmidt, der er product development & marketing manger hos LanguageWire.

Hos Guava|NetBooster siger account director Andreas Suhr:

”Vi er næsten færdige med at udvikle det nye corporate design, som skal rulles ud i alle deres medier. Det er en både krævende og spændende proces, som kræver lige dele strategisk og visuelt arbejde. Vi glæder os til at se, hvordan de nye tanker bliver modtaget hos kunderne.”