Veje med sne og fygning, uheld og trafik med et mix af kaos og slow-motion. Og så fortæller Recommended om sine to nye kunder: De Regionale Færdselssikkerhedsudvalg og AutoMester.
De regionale Færdselssikkerhedsudvalg opfordrer virksomheder til at undgå og forebygge ulykker i arbejdstiden. Trafikulykker i arbejdstiden er et reelt problem, som koster både dræbte og tilskadekomne hvert år.
“Trafikuheld har store menneskelige og økonomiske konsekvenser for både medarbejdere, virksomheder og kommunerne, så vi ser frem til den udfordrende kommunikative opgave, det er at sætte ekstra fokus på færdselssikkerheden,” siger Christian Mücke Laursen, kontaktchef og specialist i sikkerhedskommunikation hos Recommended.
Bureauet og kunden udvikler nu derfor en fælles regional kampagne, der skal få virksomheder og organisationer til at tage et medansvar for de medarbejdere, der færdes i trafikken.
Hos Recommendeds anden nye kunde, AutoMester, arbejder man under devisen “Flere glade bilister”. Derfor består opgaven i at finde ud af, hvordan kunderne oplever den service, de får på AutoMesters i alt 445 værksteder.
“I samarbejde med AutoMesters kædekontor og værksteder har vi lavet et set-up til en fortløbende kundetilfredshedsundersøgelse, der ikke bare tager temperaturen på kundeoplevelsen, men også involverer værkstederne, fordi det er her det reelle slag skal slåes og forbedringerne ske”, siger Christian Mücke Laursen.