Julen er højsæson for legetøj, så Mindshare har fået travlt med en ny kunde. Det drejer sig nemlig om Playmobil, der har valgt bureauets danske afdeling som sin nye partner.
Muligheden for at håndtere alle fire markeder ud af København, således at Playmobil har ”one point of contact”, bliver i en pressemeddelelse fremhævet som et klart plus for Playmobil, hvis nordiske ansvarlige arbejder ud af Benelux.
Men herudover fremhæves effektivitet, omkostningsstyring og indsigt indenfor legetøj og børns medievaner.
Mindshare har gennem flere år arbejdet for en række store annoncører indenfor legetøjskategorien, og har således opbygget erfaring i børns medievaner og forbrug.
Endelig fremhæver bureauet Moviestar Planet, som en af de andre kunder, hvor man er lead bureau ud af København, og hvor alle performance baserede digitale aktiviteter på alle markeder styres fra Danmark.
Det står ikke helt klart, hvem Mindshare erstatter – om det er et eller flere bureauer. Men PHD nævnes blandt dem, der har arbejdet med Playmobil i Norden.