Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk
Foto: Niels Busch

Faglig koordinator for Kreativ Kommunikation på DMJX, Jesper Hansen, taler i denne podcast om, hvordan man uddanner fremtidens unge; om at bevæge sig et mere tænksomt sted hen, hvor man i stedet for at råbe højt, prøve at løse relevante problemer; om for brands at opføre sig ordentligt.

Jesper Hansen, der er faglig koordinator på uddannelsen Kreativ Kommunikation på DMJX startede med at arbejde i et tæppefirma. Da han så reklamerne fra Vores Øl, lavet af Saatchi & Saatchi, blev han tiltrukket af reklamebranchen.

Han har bl.a. været hos Ogilvy, McCann, BBDO og Uncle Grey. Her i podcasten fortæller han om, hvordan man uddanner fremtidens unge; om at bevæge sig et mere tænksomt sted hen, hvor man i stedet for at råbe højt, prøve at løse relevante problemer; om for brands at opføre sig ordentligt.

Jesper Hansen introducerer desuden et nyt citat for den kreative proces: “Vi ved ikke, hvad det er vi laver, men vi har gjort det 1000 gange.”

Og så kommer han med et godt råd til de unge, der vil ind i branchen.

Dette er den tredje podcast i serien om bureaufolk. Der har allerede nu været 1.113 downloads fra serien, der hidtil omfatter podcasts med Frederik Preisler og Nicolai Stahl.

Podcasten kan også høres på Apple, Spotify og de andre steder, du normalt hører din podcast

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club