PR-bureau skal synliggøre malermestre på de digitale medier

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Arbejdsgiver- og brancheorganisationen Danske Malermestre vil vise både omverden og medlemmer, at de er tilstede på de digitale medier.

Danske Malermestre har indgået en ny, strategisk samarbejdsaftale med Perfekta PR.

Aftalen skal styrke og løfte arbejdsgiver- og brancheforeningens aktiviteter på digitale platforme. Både over for omverden samt over for de 1500 medlemsvirksomheder.

Perfekta PR har flere kunder inden for byggebranchen, og adm.dir. og partner i Perfekta PR, Jens Flinker Nørgaard, er naturligvis glad for endnu en kunde inden feltet:

”Det er en tillidserklæring og en blåstempling af vores kompetencer, at en af Danmarks mest professionelle branche- og arbejdsgiverorganisationer har valgt os som strategisk samarbejdspartner. Evnen til at overskue og navigere i et digitalt kommunikationsunivers i konstant udvikling er en betydelig udfordring for organisationer, virksomheder og institutioner, og Perfekta PR’s kendskab til byggesektoren og dens kommunikationskanaler kan sættes i spil til fordel for Danske Malermestre”.


Jens Flinker Nørgaard, adm. dir. i Perfekta PR

Hos Danske Malermestre lægger adm. direktør Ole Draborg vægt på, at organisationen har fundet en strategisk samarbejdspartner, der kan løfte digitale kommunikationsopgaver på et højt fagligt niveau.

”Som organisation repræsenterer vi et fag med århundredelang tradition for høj håndværksmæssig kunnen og samarbejde til gavn for erhvervets udvikling. Det skal vi værne om, men vi skal også sikre, at vi udvikler vores aktiviteter i takt med vores omverden. Det er jeg sikker på, at samarbejdet med Perfekta PR kan hjælpe os med”, siger Ole Draborg.



Ole Draborg, adm. dir. i Danske Malermestre