Af FiG

Vil man sætte en dagsorden, skal man have noget på hjerte - derfor skifter lille PR.bureau navn.

Da Lotte Hansen i 2010 sagde farvel til Mannov og stiftede sit eget bureau skete det under det umiddelbare og meget traditionelle navn, HansenPR.

Men bureauet blev stiftet som et opgør med PR-branchens ofte for ensidige fokus på målgrupper og på at kommunikere det målgruppen har lyst til at høre, og for at sætte mere fokus på det, bureauet vil, skifter man nu navn til Hansen Agenda.

“Vil man sætte en dagsorden og få indflydelse, skal man have noget på hjerte der gør en forskel for samfundet. Hansen Agendas spidskompetence er at finde grundtonen i firmaer og organisationer og udvikle den til stærke budskaber, der kan sætte agenda – altså være dagsordensættende,” siger Lotte Hansen og fortsætter:

“Det gavner demokratiet og det giver organisationen indflydelse. Når man udelukkende jagter det målgrupperne sukker efter, så udvikler man aldrig noget nyt og man reducerer sig selv til glasur, der smøres på til sidst for at pynte på indholdet.”

Kommentarer

  1. Egentligt et flot stykke PR arbejde her – altså at få denne historie bragt 🙂

  2. Egentligt et rigtigt flot PR-arbejde her – altså få denne historie bragt 🙂

  3. Spændende. Det er det samme der sker med brands i disse år. Mindre målgruppe, mere personlighed.

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club