PrimeTime Kommunikation skal skabe PR for elefanter

Peter Engholm
25@mail.dk

Til næste sommer indtages København en af de største udendørskunstudstillinger til dato i byen. 100 fullsize babyelefanter vil pryde gadebilledet, og det kræver bureau-bistand.

I tre sommermåneder næste år vil den internationale kunstbegivenhed, Elephant Parade, præge København. Det sker i form af 100 fullsize babyelefanter, udsmykket af danske og internationale kunstnere og designere.

Udendørsudstillingen slutter i september 2011 med en auktion af alle elefanterne til fordel for bevarelsen af den udryddelsestruede Asiatiske elefant.

På PR-fronten har Elephant Parade netop allieret sig med PrimeTime Kommunikation:

“Elephant Parade er en spændende begivenhed der kommer til at sætte et markant præg på København. Vores opgave bliver sammen med Elephant Parade at sikre god sammenhæng mellem de aktiviteter, der leder op til selve auktionen, og så de mange små og store folkelige events, der bliver Elephant Parades bidrag til et levende og pulserende København,” siger Frej Elbæk, kommunikationsrådgiver hos PrimeTime Kommunikation-

Elephant Parade har netop været afviklet i London og efter København går turen til New York.

“Det er en stor international kunstbegivenhed, og udfordringen vi sammen med organisationen bag skal løse er, hvordan vi på den ene side sikre en lokal dansk afvikling af Elephant Parade og på den anden side bevarer den energi og dynamik der følger med et stort internationalt set-up som vi her er vidne til. Vi glæder os derfor meget til på strategisk niveau at dele vores gode erfaringer med kulturprojekter i stor skala med Elephant Parade,” siger Frej Elbæk.

Læs mere om Elephant Parade på www.elephantparade.com