HjerteCenter Varde blev etableret 1997, og efter flytningen til nyopførte bygninger og overtagelsen af et ortopædkirurgisk center fik man et nyt navn: Privathospital Hjertecenter Varde.
Nu har hospitalet haft tre bureauer til konkurrence og valgte Liquidminds til opgaven: At tiltrække flere patienter med afsæt i en kommunikationsløsning, der forener privathospitalets omnichannel-indsatser.
”Hvis du kun lægger en brik, og resten af puslespillet ikke passer sammen, så fungerer det ikke. Det, vi har efterspurgt, er en samlet løsning, der forener vores digitale og traditionelle indsatser og et bureau, der er dygtige strategisk, taktisk og operationelt,” siger Anette Damgaard, direktør i Privathospital Hjertecenter Varde.
Hun fremhæver, at bureauet mødte privathospitalet med ”oprigtig interesse, nysgerrighed og passion … og dygtighed”.
”De andre bureauer kunne også vise gode kampagner, men Liquidminds binder tingene sammen i én fortælling og interesserer sig oprigtig for tingene,” siger Anette Damgaard.
Vibeke Nannerup, stifter og direktør i Liquidminds, siger om det nye samarbejde:
”Privathospitalet i Varde er det eneste privathospital herhjemme, der er godkendt til at lave højspecialiserede hjertebehandlinger – eksempelvis hjerterytmeforstyrrelser, der er den nye folkesygdom – så der er god grund til at gøre sig umage.”
Inden udgangen af 2017 vil samarbejdet resultere i en 360 graders kommunikationsløsning omfattende en revitalisering af navn, identitet, hjemmeside og kampagner B-t-B og B-t-C.