Af FiG

Der er tale om et frivilligt netværk, der vil ind på det nordiske marked. Nu er Norge og Danmark på plads.

Public kan nu i højere grad kalde sig international. Bureauet er blevet optaget i netværket Amin, som består af uafhængige og privatejede bureauer verden over.

Netværket har et fast mål om at blive repræsenteret på det nordiske marked. Den norske partner er allerede på plads.

Det samme gælder så nu for Danmark, mens der fortsat forhandles i Sverige.

“Der var flere oplagte kandidater i Danmark, der levede op til vores betingelser – hos Public fandt vi dog et helt særligt engagement, som i forening med deres strategiske og kreative kompetencer, var udslagsgivende,” siger René van Gameren, der repræsenterer Amin Europe.

Public håber, at bureauet som en del af et verdensomspændende netværk kan få flere kunder med et internationalt fokus i folden.

“Som Amin bureau er hele verden nu åben for vores kunder. Vi kan tilbyde den fordel, der ligger i adgang til kreative og strategiske ressourcer og erfaringer fra stort set hele verden,” siger adm. dir. Søren Grinsted og fortsætter:

“Vi glæder os naturligvis også meget til at byde velkommen til de nuværende Amin kunder, der har behov for at få løst opgaver hos os her i Danmark – og så er der ingen tvivl om, at vi i den kommende tid vil interessere os for danske virksomheder med et globalt potentiale.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club