Reklamesuppen #1: Hvad skal vi med reklame?

Sophie Hardinger,
kreativ direktør i Wonderland

Bureaubiz byder velkommen til podcasten Reklamesuppen, hvor kreativ direktør i Wonderland og programvært Sophie Hardinger inviterer gæster og kolleger til at koge suppe på reklamebranchen. Hør første episode her.

Tilbage i oktober bragte Bureaubiz et interview med Mikkeller-stifter Mikkel Borg Bjergsø, der udtalte, at reklame på en måde er snyd, og at den klassiske, betalte reklame vil dø. Det skabte furore i reklameland.

Men hvad skal vil egentlig med reklame?

Det spørgsmål indleder den første episode af podcasten Reklamesuppen.

De første gæster, der har sat sig til bords og indtaget en portion reklamesuppe, er Anne Sophie Lange, CEO i Butter Agency, Peter Metcalfe, partner og kreativ direktør i The Unicorn, samt foredragsholder og forfatter til bogen Goodvertising, Thomas Kolster.

 
Hør første afsnit af Reklamesuppen her. Podcasten produceres af bureauet Wonderland.

Reklamesuppen er, som navnet lægger op til, et flydende format, hvor der fremover vil blive kogt suppe på lidt af hvert om reklame og reklamebranchen.

Programmets vært er Sophie Hardinger, der til dagligt er kreativ direktør i Wonderland, og med hende i spidsen inviteres gæster og kolleger fra branchen til at diskutere reklamerelaterede emner over en god portion suppe.