Af FiG

DRRB kan glæde sig over, at AEA, Advertising Effectiveness Award, får voksende tilslutning.

Det er et stort arbejde at deltage i Advertising Effectiveness Award (AEA) og i det lys skal tilmeldingerne til prisen ses. Derfor glæder man sig hos DRRB over, at der i år er 41 tilmeldte cases, hvilket kun er sket en gang før i awardens historie. Og det er en markant fremgang i forhold til sidste år, hvor der var 28 tilmeldte.

“Vi kan næsten ikke få armene ned og er vildt begejstrede over de mange tilmeldinger. Det er en fornøjelse at se branchen bakke op, så vi sammen kan slå dørene ind til direktionsgangen. Vi ved godt, at det er et stort arbejde at skrive en case til AEA og jeg mener derfor, at det er et udtryk for imponerende engagement, vilje og professionalisme, vores medlemmer viser,” siger DRRBs netop tiltrådte direktør Tine Aurvig-Huggenberger. Hun fortsætter:

“I disse tider, hvor hver en annoncørkrone vendes og drejes og branchen i den grad presses på værdi og relevans, oplever bureauerne høje krav om dokumentation og effektmåling i det daglige. AEAs styrke er, at branchen har mulighed for at vise, hvordan den arbejder og den effektivitet og værdi, der skabes, når strategi, forretningsforståelse og kreativitet går op i en højere enhed.”

Prisen uddeles d. 7. november.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club