Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Det drejer sig om en ny boligforretning, som bureauet også skal udvikle ny kommunikations-strategi til.

Rosenstand & Co kan skrive en ny kunde på listen, som bygger på et usædvanligt koncept. Bureauet skal ikke bare udvikle en ny kommunikations-strategi for House of Dreams, der er en møbel og indretnings-forretning – bureauet har også involveret sig som partner i virksomheden.

– Det er nok lidt usædvanligt, at et reklamebureau gør det, men vi finder dette her projekt så spændende, at vi gerne vil knytte os tættere til det. Jeg mener, vi kan tilføre det ganske megen værdi, og det er da klart, at vi også ser nogle muligheder for, at partnerskabet giver noget tilbage til os som bureau, siger Joachim Rosenstand til Markedsføring.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club