Saatchi & Saatchi er blevet en mindre i bureauets øverste ledelse. Client service director, Christine Jelved, har nemlig fået et nyt job, hvor hun har valgt at flytte over på den anden side af bordet.
Christine Jelved er nemlig blevet marketingchef for Audi i Danmark og dermed kan man sige, at hun skifter bilmærke. Hos Saatchi håndterede hun nemlig Toyota.
Hos Audi erstatter hun Lars Kornelius, der er blevet salgschef.
Saatchis ledelse rummede to client service directors, idet bureauet for godt et år siden hentede Rikke Wichmann-Bruun hos Ogilvy.
Camilla Langvad, der er vendt tilbage fra barsel er i stedet forfremmet til account director, men om der skal udnævnes en ny client service director ligger ikke klart på nuværende tidspunkt.
“Det kan også være, at vi i stedet søger en ny kontaktchef. Jeg overvejer lige nu, hvad der skal ske,” siger adm. dir. Thomas Falck og fortsætter:
Christine Jelved er bidt af biler – ikke mindst Audi – så det er ikke mærkeligt, at hun har ladet sig friste af dette job. Det er ærgerligt – men sådan er det.”