Lantmännen Schulstad fyrer op under Paaskebrød i sommeren 2009. Unplugged har udviklet en instore kampagne, der skal køre i dagligvarehandlen fra april-september.
Kampagnen består af diverse butiksdisplays samt en SMS konkurrence med “festlige” præmier. Temaet for kampagnen er sommerens grillfester og hyggestunder med venner og familie. Paaskebrød vil gøre hverdag til fest med et nyt pay off: “Sæt kul på festen med Paaskebrød”.
Om valget af Unplugged som samarbejdspartner siger brand manager Lene Lyngby Laursen, der startede samarbejdet med bureauet:
“Vores bureau skal ikke kun være kreativt og visionært, men også at føre alle de gode idéer ud i livet og ikke mindst overholde deadlines og aftaler. Det kan Unplugged, og så hænger det hele godt sammen økonomisk.”
Lantmännen Schulstads leadbureau er Halbye Kaag JWT, der genvandt budgettet i maj sidste år efter en bureaukonkurrence.