Skæve, alternative niche medier og sponsorater spiller en voksende rolle i markedsføringen – og nu får de deres egen markedsplads.
Det drejer sig om en helt ny online-service, Www.spot-sign.com, som netop er gået i luften.
Den grundlæggende ide er at skabe en digital markedsplads for at give alle slags medier, nichemedier, alternative medier og sponsorater (personer og projekter) og bedre afsætningsmuligheder og markedsføring.
Handlen foregår grundlæggende efter auktionsprincippet med alle tænkelige muligheder for fastlåsning af pris, sikring af minimumspris, åbne/lukkede auktioner, ”Køb nu”, auktionssalærer og – gebyrer, affiliatesalg mv.
Det er første gang nogensinde, at sponsorater og alternative medier er blevet kategoriseret. Og allerede nu ligger der mange emner til salg på Spot-Sign.
Man finder også mange foreninger, organisationer, blokke og hjemmesider, der søger sponsorer og annoncører.
Bag sitet står Jørgen Thor-Jensen – der har haft en mangeårig karriere i reklamebranchen – samt Nicolai Wulff, der udgør internet-ekspertisen.
Spot-Sign har desuden indgået en alliance med Bureaubiz om eksponering af både sitet samt projekter, der søger sponsorer og annoncører.