Skøre hoveder afløser taktisk tilgang hos Eurodan

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

En række humoristiske film skal skille Eurodan-huse ud fra konkurrenterne. Se filmene her.

Med hjælp fra Adtention, der har udviklet universet og M2 film, der har skabt filmen, er Eurodan-huse netop gået ud med en ny kampagne.

Markedet er præget af taktiske kampagner. Her kommer Eurodan-huse med en branding kampagne, siger direktør Brian Stein fra adtention i Kolding og fortsætter:

”Vi har skabt et univers med skøre hoveder i stedet for at vise huse. Budskabet er grundlæggende, at danskerne skal få husdrømmen ud af hovedet. Formålet med disse humoristiske film er, at Eurodan-huse skal skille sig ud fra mængden.”

Udover branding, vil Eurodan-huse dog også gerne vise et taktisk budskab. Lige nu er det, at man kan få et hus for knap 1,7 mio. kr. Senere vil det handle om finansering.

Kampagnen er startet med tre forskellige reklamefilm, og vil fortsætte på online og print.

Kampagnen vil formodentlig køre i perioder det næste års tid.

Speedating:

Dørkarma:

Hoved på: