Det er en reklamefilm – men lydsiden spiller en markant rolle, når Stryhns skal dramatisere betydningen af leverpostej-maden.
Det er Anew, som vandt Stryhns for to år siden, som nu har udviklet et nyt reklame-univers, der får premiere i næste uge.
https://www.youtube.com/watch?v=e_RoORe9eXA
Idéen til kommunikationsplatformen, hvor reklamefilmene spiller en stor rolle, udspringer fra indsigten i at leverpostejen ikke kun er nem og velsmagende, men også en uundværlig redningsplanke når det planlagte måltid ikke falder i god jord.
Denne historie kan fortælles på en måde, hvor man søger at skille sig ud fra reklameblokkens slice-of-life og æstetiske fortællinger.
”Vi skal ikke kun kæmpe om opmærksomheden i reklameblokken, men ligeså meget om opmærksomheden ude i hjemmene, hvor tablets og smartphones er blevet first screen – TV er blevet hensat til anden- eller tredjepladsen” siger Stryhn’s CMO Lars Bo Christiansen.
Filmen er produceret i samarbejde med M2 Film og nr. 2 film er allerede i produktion. Men den foregår ikke i en skurvogn.
”Det er lydene og panikken der spredes når vi står over for mad som vi ikke lige har lyst til, og hvor Stryhns til gengæld altid leverer.,” siger adm. dir. Mads Duzenius Christensen, Anew.
Kampagnen vil blive fulgt op med POS og sociale medier.