Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Envision står bag ny kommunikationsplatform og tv-kampagne for kosttilskudsbrandet Möller's, der er ejet af Orkla Care DK. Det er den første store kampagne for brandet i mange år. Se filmen her.

Orkla Care DK lancerer en ny kommunikationsplatform for kosttilskudsbrandet Möller’s samt en række nye produkter som Möller’s Trankapsler, Möller’s Total, Möller’s Vegan, Möller’s Geléfisk til børn. Kampagnen hedder Mærk Havet. Det er den første store kampagne i årevis, og dermed også den første store opgave for Envision, der startede samarbejdet med Möller’s i foråret 2020.

Målsætningen med den nye kommunikationsplatform er at løfte kvalitetsopfattelsen og bygge Möller´s op til et premium omega-3 brand i Danmark, siger marketingdirektør hos Orkla Care DK, Tina Møller og hun uddyber, at det skal ske ved at kommunikere både de funktionelle og følelsesmæssige fordele ved produktet samt sætte et mere holistisk fokus på de indre sundhedstemaer.

Envision står udover den nye kommunikationsplatform i form af kreativt koncept, visuelt design, pay-off og POS-materiale, også bag den nye tv-reklame, som er produceret inhouse i Envisions filmafdeling. Instruktør på filmen er Casper Lind fra Envision og fotograf er Jonas Blond, der er freelance.

”Vi har sammen med Orkla Care DK skabt en kreativ og livsbekræftende kampagne, der skal give folk lyst til at bruge Möller´s ved at inspirere dem til få det bedste ud af kroppen  – ja selve livet,” siger COO og partner i Envision, Mads Duzenius Christensen, der sammen med sit team i København har haft opgaven for Möller’s.

Elsker havet
Kampagnefilmen er optaget i Klitmøller ved Vesterhavet, der også er kendt som Cold Hawaii. Scenen er en gruppe med både ældre og unge, mænd og kvinder, der ifølge pressemeddelelsen ”elsker at hoppe i bølgen blå og mærke følelsen af styrke, naturlighed og indre ro.”

”Vi har ønsket at skabe et koncept, der indkapsler den energi, rene ro og styrke, som man oplever ved havet. Vi er sikre på, at vi med Mærk Havet-kampagnen har fundet den helt perfekte platform til at få netop det budskab frem,” siger brand manager hos Orkla Care DK, Kiri Vølund.

Kampagnen blev skudt i gang i går, mandag den 5. april. Den kommer til at køre på TV, OOH, Instore og SoMe i flere bursts i løbet af 2021.

Printannonce:

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club