Stryhns er ikke bare navnet på en virksomhed, men også navnet på et velkendt mærke – reelt rummer selskabet dog to andre brands: Langelænder og Graasten.
Hidtil har de været håndteret af to bureauer: Co+ og Brandhouse. Co+ havde oprindeligt alle tre mærker, men Langelænder flyttede ud til Brandhouse, da Poul Mikkelsen begyndte på bureauet.
Nu lægges der op til et skifte.
Marketingdirektør, Jesper Siber, Stryhns, bekræfter, at man har opsagt samarbejdet med Co+ og Brandhouse, og at man har en dialog i gang med udvalgte bureauer. Men mere har han ikke at sige på nuværende tidspunkt.
Således kommer det til at stå i det uvisse, om man igen vil samle alle tre mærker på et bureau eller om man vil vælge en anden model.
Stryhns blev i 2008 købt af den norske virksomhed, Agra, og fusioneret med Graasten Salater. Dengang var tre bureauer involveret. I 2009 blev alle mærker så samlet hos Bates Y&R – for så at flytte til Co+ i 2011.