Konstellation & Republica er gået i luften med en ny viral film for SuperBrugsen, der gør op med fordommen om, at børn ikke må lege med maden.
Den nye film ligger i forlængelse af julefilmen, hvor børn købte ind i SuperBrugsen, gækkebrevs-eventen, der øgede påskesalget med 22 pct. (fra React By Konstellation & Republica) og senest babyscanner-filmen, der er blevet set over en million gange.
I dag udkommer en ny film, der involverer seks babyer og 15 kg frugt og grønt, og Martin Dalsgaard Andersen, marketingchef i SuperBrugsen, siger:
”I SuperBrugsen vil vi gerne hjælpe familier til at spise sundt og varieret. Til at lancere vores nye ”høstpose”, ønskede vi en skæv vinkel til de sociale medier, der samtidig skulle understøtte vores overordnede budskab om at ’Der er forskel’.”
Kreativ direktør i Konstellation & Republica, Thomas Pries, siger:
”Vi vil gerne give noget til forbrugerne; dels det indlysende – at der er så meget cuteness i filmen – dels en simpel indsigt: Hvis et barn leger med maden, bliver det ofte mindre kræsen sidenhen. Vinduet er typisk, når barnet er 3-9 måneder gammelt. Dér kan man med fordel påvirke barnet med så mange forskellige smage som muligt.”
https://www.youtube.com/watch?v=Ea4wwTaxOQc