Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Svensk produktions-selskab står bag Fox’ reklamefilm op til Super Bowlen.

I forgårs fandt man de to hold, der skal dyste i årets Super Bowl, der er verdens største reklamevindue, så nu kan der for alvor varmes op.

Tv-stationen Fox News har bragt et svensk produktions-selskab i spil i forbindelse med et reklame-spot, der nu kører som optakt til finalen.

Det drejer sig om animations og 3D selskabet Important Looking Pirates, der har skabt en film, hvor man blander live action og animationer i en fuldstændig transformation af et fodboldstadion (se filmen her).

Important Looking Pirates har tidligere lavet reklamefilm for bl.a. Aboslut Vodka, Ikea og Seat.

Super Bowlen har et forventeligt publikum på over 100 mio. seere og 30 sekunder koster 15-20 mio. kr.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club