Teleselskab får ny marketingchef

Peter Engholm
25@mail.dk

Forårsrengøringen er i fuld gang hos 3, der ikke blot præsenterer nyt kampagne-univers og nyt payoff, men også ansætter en ny marketingchef.

For en måned siden ændrede 3 sin organisation, og selskabets hidtidige marketingchef, David Elsass, blev Vice President og direktør for privatmarkedet.

Og ny marketingchef? Profilen var på plads, men afløseren var hverken fundet eller udpeget, og den egentlige rekruttering var først lige begyndt.

Nu – en måned senere – er rekrutteringen afsluttet, og afløseren fundet … og officielt udmeldt:

Eri Tomi-Gottschau overtager pr. 1. april posten som Head of Consumer Marketing hos 3.

Hun kommer fra en stilling som Trade Marketing Manager i Telia. Samme titel har hun også haft hos netop 3, som hun nu vender tilbage til. Hos 3 nåede hun bl.a. også at være Senior Projekt Manager i Consumer Marketing. Hun har beskæftiget sig med marketing inden for telebranchen de seneste otte år.

Hos 3 kommer Eri Tomi-Gottschau til at indgå i ledergruppen for Consumer Market, hvor hun skal fokusere på implementering af 3’s nye univers i kampagner – som Bureaubiz omtaler her – samt optimering af retail marketing og ledelse af marketing-teamet.

”Det er en udsøgt fornøjelse at kunne byde Eri velkommen tilbage til 3, hvor hun i virkeligheden hører hjemme. Eri har en utrolig stor viden på området og et indgående kendskab til 3 efter godt seks år hos os. Derfor har jeg stor tiltro til, at Eri kan løfte opgaven og bidrage med et frisk pust i vores marketing-afdeling”, siger David Elsass, direktør for privatmarkedet, 3 Danmark.