The Orbit Agency og WhoMadeWho i samarbejde om høretelefoner

peng

Simon Wooller og Thomas Thorstholms første officielle kunde, Audiofly, aktiverer brandet via ambassadører, og danske Whomadewho er de første i Norden.

For nylig kunne The Orbit Agency – stiftet af de tidligere Halbye Kaag JWT-ledere Simon Wooller og Thomas Thorstholm – præsentere sin første officielle kunde; det australske premium-brand inden for høretelefoner, Audiofly.

Nu ruller bureauet og brandet en ambassadørstrategi ud, der involverer DJ’s og musikere. Og den første nordiske ambassadør er er WhoMadeWho.

Den danske trio har i en periode testet Audiofly’s produkter, og nu indleder parterne et samarbejde, der både omfatter udvikling af musik til at teste høretelefonerne på samt jobbet som dommere i Audiofly’s musik-konkurrence for musikere og DJ’s kaldet: The Daily Beat.

En ambassadørstrategi er set før – denne adskiller sig, ifølge kreativ direktør Simon Wooler, ved aktiveringen, som WhoMadeWho tager aktivt del i.

”Vi er glade for samarbejdet mellem WhoMadeWho og Audiofly, som har haft en tradition for at arbejde tæt sammen med top-musikere over hele verden. Disse musikere hjælper både med at udvikle Audiofly’s fremtidige produkter, men kan også give feedback tilbage til Australien på det aktuelle sortiment. Den mulighed får WhoMadeWho også.”

Hos Audiofly Nordic udtrykker CEO Joacim Sverlinger, forventninger til samarbejdet med DJ’s og musikere således:

”Dette er blot begyndelsen på Audioflys engagement i den nordiske region. Vi glæder os til at annoncere flere Audiofly-ambassadører i de kommende måneder – indtil videre har responsen været meget positiv.”

The Daily Beat-konkurrencen for DJ’s og musikere kan følges på facebook i løbet af januar.