Tivolis marketingchef bliver bureaudirektør

FiG

Efter seks år i den gamle have vender Thomas Erichsen tilbage til sin gamle arbejdsplads som Business Director.

For næsten seks år siden valgte Thomas Erichsen at forlade bureauverdenen til fordel for annoncørsiden. Nu vender han så tilbage – og ikke bare til bureauverdenen – men til hans gamle arbejdsplads.

Thomas Erichsen har valgt at sige ja til et nyt som Business Dirctor hos DDB Copenhagen. Det bureau han var hos fra 2004 til udgangen af 2009, hvor han forlod et job som Account Dirctor.

”Da jeg forlod DDB i 2009 og takkede ja til en spændende udfordring hos Tivoli, var jeg overbevist om, at min tid på bureau var ovre. Omvendt har udviklingen inden for marketing og digitale løsninger udviklet sig med speederen i bund lige siden. Den udvikling er DDB på forkant med som et moderne netværksbureau, og derfor føles det helt rigtigt at vende tilbage til en virksomhed i topform,” siger Thomas Erichsen og fortsætter:

”Jeg kommer tilbage skarpere og kan tydeligt se, at mine erfaringer fra den anden side af bordet kan komme godt i spil i forhold til at forstå kundernes forretningsudfordringer og udvikle løsninger, som skaber resultater med kreativitet i centrum.”

Thomas Erichsen ser sådan på det, at han forlader Tivoli med en række succesfulde år og prisbelønnede kampagner i baggagen.

”Tivoli har været et fantastisk sted at arbejde, men jeg mener, at vi er et sted hvor jeg kan sige ”mission completed”. Vi er lykkedes med at skabe et stærkt fundament på tværs af digitale platforme, vi har set vores gæster tage rigtig godt imod vores tiltag, og samtidig har vi gearet marketingafdelingen til fremtidens kommunikationsudfordringer”, siger Thomas Erichsen.

Hos Tivoli oplyser kommerciel direktør, Elisabeth Milton Hemmingsen, at man nu skal på jagt efter en afløser for Thomas Erichsen.