Fingerspitz bliver det fortsættende navn, når det kreative bureau i dag fusionerer med digitalbureauet Change. En af formålene med fusionen er at stå stærkere overfor kunderne, siger bureaudirektør i Fingerspitz, Michael Greve:
“Det er de færreste virksomheder, der har tid og råd til at samarbejde med 2-3 forskellige bureauer. Derfor er det helt i tråd med kundernes behov at tilbyde mere helhedsorienterede løsninger og samarbejdsformer.”
Direktør i Change, Anders Vincent Kongeskov kommer sammen med digital chef i Fingerspitz Michael Bach Godballe til at stå i spidsen for det digitale setup. Om baggrunden for at fusionere med Fingerspitz, siger Anders Vincent Kongeskov:
“Der er et stærkt behov for nytænkning omkring kundernes digitale forretninger. Det kræver en integreret digital opbygning og kreativt design, som i højere grad fanger opmærksomhed på målgruppernes præmisser. Med sammenlægningen får Change mulighed for at opruste på begge fronter.”
Anders Vincent Kongeskov indtræder i ledelsen som medejer og med titel af digital forretningsudvikler sammen med direktør Michael Greve, kreativ direktør Kirsten Dalgaard samt digital direktør Michael Bach Godballe.