De to danske bureauer Gorilla Media og Frankly har tilsammen vundet 10 priser til AVA Digital Awards. 5 guldpriser og 5 platinpriser blev det til i alt.
Halvdelen af priserne er indhentet af Frankly. Tre af dem er platin, og er vundet med arbejde udført for Wonderful Copenhagen, Novozymes og Nordea.
De to guldpriser er for GE (General Electric) og Novozymes.
Gorilla Media har ligeledes hevet fem priser hjem. To platin priser – begge med en case for Dansk Kvinde Samfund med videokampagnen Luder. Og tre guldpriser for casen #JegErDansk.
Se “Luder” her:
Se #JegErDansk her:
Platin priser
- Web-based production – Website – 9. Redesign
 Frankly for Novozymes:
 Case: Big, bold and NO top menu: New web indentity for bioscience leader Novozymes
- Web-based production – Mobile web – 53. App for business
 Frankly for Wonderful Copenhagen
 How to sell Copenhagen in 5 minutes more than 70 times a day
- Web-based production – Social media site – 50. Twitter
 Frankly for Nordea Bank
 Creating the most influential voice on Sustainable Banking in the Nordics
- Pro bono
 Gorilla Media for Dansk Kvinde Samfund
 Luder
- Web-based production – Short form web video < 3 minutes – 101. Nonprofit
 Gorilla Media for Dansk Kvinde Samfund
 Luder
Guld priser
- Web-based production – Web Element – 27. Microsite
 Frankly for GE
 Launching the giant merger of GE and Baker Hughes
- Web-based production – Creativity (web design) – 70. Website
 Frankly for Novozymes
 Novozymes hosting online dialogue with start-ups to drive innovation
- Web-based production – Short form web video < 3 minutes – 90. Informational
 Gorilla Media
 #JegErDansk
- Digital marketing – 4c. Social campaign
 Gorilla Media
 #JegErDansk
- Pro bono
 Gorilla Media
 #JegErDansk
 .

 
				 
					 
					 
					 
					