De to danske bureauer Gorilla Media og Frankly har tilsammen vundet 10 priser til AVA Digital Awards. 5 guldpriser og 5 platinpriser blev det til i alt.
Halvdelen af priserne er indhentet af Frankly. Tre af dem er platin, og er vundet med arbejde udført for Wonderful Copenhagen, Novozymes og Nordea.
De to guldpriser er for GE (General Electric) og Novozymes.
Gorilla Media har ligeledes hevet fem priser hjem. To platin priser – begge med en case for Dansk Kvinde Samfund med videokampagnen Luder. Og tre guldpriser for casen #JegErDansk.
Se “Luder” her:
Se #JegErDansk her:
Platin priser
- Web-based production – Website – 9. Redesign
Frankly for Novozymes:
Case: Big, bold and NO top menu: New web indentity for bioscience leader Novozymes - Web-based production – Mobile web – 53. App for business
Frankly for Wonderful Copenhagen
How to sell Copenhagen in 5 minutes more than 70 times a day - Web-based production – Social media site – 50. Twitter
Frankly for Nordea Bank
Creating the most influential voice on Sustainable Banking in the Nordics - Pro bono
Gorilla Media for Dansk Kvinde Samfund
Luder
- Web-based production – Short form web video < 3 minutes – 101. Nonprofit
Gorilla Media for Dansk Kvinde Samfund
Luder
Guld priser
- Web-based production – Web Element – 27. Microsite
Frankly for GE
Launching the giant merger of GE and Baker Hughes - Web-based production – Creativity (web design) – 70. Website
Frankly for Novozymes
Novozymes hosting online dialogue with start-ups to drive innovation - Web-based production – Short form web video < 3 minutes – 90. Informational
Gorilla Media
#JegErDansk - Digital marketing – 4c. Social campaign
Gorilla Media
#JegErDansk - Pro bono
Gorilla Media
#JegErDansk
.