To danske bureauer henter internationale priser

Sine Patulski,
redaktionsassistent

To danske bureauer hentede i alt 10 priser hjem fra AVA Digital Awards.

De to danske bureauer Gorilla Media og Frankly har tilsammen vundet 10 priser til AVA Digital Awards. 5 guldpriser og 5 platinpriser blev det til i alt.

Halvdelen af priserne er indhentet af Frankly. Tre af dem er platin, og er vundet med arbejde udført for Wonderful Copenhagen, Novozymes og Nordea.

De to guldpriser er for GE (General Electric) og Novozymes.

Gorilla Media har ligeledes hevet fem priser hjem. To platin priser – begge med en case for Dansk Kvinde Samfund med videokampagnen Luder. Og tre guldpriser for casen #JegErDansk.

Se “Luder” her:

Se #JegErDansk her:

 

Platin priser

  • Web-based production – Website – 9. Redesign
    Frankly for Novozymes:
    Case: Big, bold and NO top menu: New web indentity for bioscience leader Novozymes
  • Web-based production – Mobile web – 53. App for business
    Frankly for Wonderful Copenhagen
    How to sell Copenhagen in 5 minutes more than 70 times a day
  • Web-based production – Social media site – 50. Twitter
    Frankly for Nordea Bank
    Creating the most influential voice on Sustainable Banking in the Nordics
  • Pro bono
    Gorilla Media for Dansk Kvinde Samfund
    Luder

 

  • Web-based production – Short form web video < 3 minutes – 101. Nonprofit
    Gorilla Media for Dansk Kvinde Samfund
    Luder

Guld priser

  • Web-based production – Web Element – 27. Microsite
    Frankly for GE
    Launching the giant merger of GE and Baker Hughes
  • Web-based production – Creativity (web design) – 70. Website
    Frankly for Novozymes
    Novozymes hosting online dialogue with start-ups to drive innovation
  • Web-based production – Short form web video < 3 minutes – 90. Informational
    Gorilla Media
    #JegErDansk
  • Digital marketing – 4c. Social campaign
    Gorilla Media
    #JegErDansk
  • Pro bono
    Gorilla Media
    #JegErDansk
    .

Se alle AVA Digital Awards her.