To nye partnere i Hjaltelin Stahl

Peter Engholm
25@mail.dk

I sidste uge blev en ny kreativ chef præsenteret. Nu følger to nye personer i partnerkredsen.

”I modsætning til internationalt ejede bureauer er vi herrer i eget hus – og dén følelse vil vi gerne dele … med de rette medarbejdere,” siger Steffen Hjaltelin, adm. direktør i Hjaltelin Stahl.

Udtalelsen falder i forlængelse af, at bureauet har optaget yderligere to personer i partnerkredsen. Det sker oven på, at Hjaltelin Stahl i sidste uge kunne præsentere en ny creative director, Rasmus Gottliebsen.

Men i modsætning til den nye kreative chef, der kommer fra DDB, er de to nye partnere rekrutteret internt: Maja Hartmann, der er Client Service Director, og Asger Østerbæk, der er Digital Creative Director.

”Jeg er utrolig glad for, at Maja og Asger har lyst til at blive partnere. Maja har gennem ni år bevist sin store kompetence på tværs af medier, og Asger har været en nøglespiller i bureauets digitale fremmarch. Deres kompetencer og menneskelige kvaliteter gør dem begge centrale for bureauets fremtidige succes,” siger Steffen Hjaltelin.

For et år siden blev et egentligt partnerprogram lanceret, og i den forbindelse blev tre partnere optaget. De to nye partnere bringer den samlede partnerkreds op på i alt ti personer.

”Med vores cross media-tilgang skal kunder ikke vælge eksempelvis social, bare fordi det ligger på samme matrikel som digital, direct og reklame, men fordi vi er de bedste på de enkelte felter. ”Partnerprogrammet, der giver os mulighed for at knytte nøglemedarbejdere endnu tættere til bureauet, er udtryk for, at vi vil sikre, at vi også fremover har de allerdygtigste ombord,” siger Steffen Hjaltelin.

Over de kommende år vil flere nøglemedarbejdere blive tilbudt optagelse i programmet.