To Subsero-chefer til nye bureauer

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Efter en omstrukturering hos Subsero, er en tidligere kontaktchef og en tidligere kreativ direktør nu videre på to andre bureauer.

Efter en omstrukturering hos Subsero sidste år, er to af bureauets tidligere chefer i sidste måned startet på nye bureauer.

Den ene er Brian Schøler, der var kontaktchef hos Subsero i tre år. Han er blevet ny account director hos Yellow.

“Jeg synes slet ikke, at Yellow er positioneret som fortjent. Med udgangspunkt i kreativitet, en stærk kontaktafdeling, og flere af landets bedste strateger, så var det svært ikke at takke ja tak til muligheden. På bureauet er min primære opgave, i samarbejde med kollegaerne, at styrke båndet til kunderne, og lave løsninger i kreativt særklasse. Det er min ambition, at vores kunder skal synes, at vi er en god samarbejdspartner, som går i dybden og tager et ansvar, i udviklingen af deres brands. Der skal være plads til at gøre sig umage – hver gang,” siger Brian Schøler.

Brian Schøler overtager posten fra Anders Torpegaard, der er kommet til Hjaltelin Stahl som account director.

Den anden er Jesper Isholm, der var kreativ direktør hos Subsero.

Han er ny creative director hos Anew, som netop er blevet købt af Envision.

Her udgør han den kreative ledelse med Jakob Blom og skal i samarbejde med denne og og digital director & partner Esben Amtorp styrke bureauets kreative niveau og kompetencer indenfor integreret kommunikation.

“Jeg skal hos Anew være med til at udvikle stærke kreative løsninger på tværs af platforme og styrke bureauets kompetencer i forhold til integreret kreativitet og kampagner.” siger Jesper Isholm og fortsætter:

“Jeg er jo vokset op hos BBDO og har siden arbejdet for bl.a. Saatchi, DDB og Ogilvy. Men min nysgerrighed for det digitale har også drevet mig forbi rent digitalt orienterede bureauer som Creuna, Wasabi og altså senest Subsero. Således har jeg gennem mange år bevæget mig i et spændende krydsfelt og med et ben i hver lejr. Og det er simpelthen fordi begge dele interesserer mig, og mit hjerte banker for at lave stærke kreative løsninger, som kan begå sig på alle platforme.”

Jesper Isholm kommer således med erfaring fra både traditionelle reklamebureauer og digitale bureauer,, hvor han har awards med i bagagen fra Cannes Lions og Webby Awards til Creative Circle og DIA.