”Have no fear of perfection. You will never reach it. ”
Dette Salvador Dali citat er omdrejningspunktet for to unge mænd og deres bureau Salvador, som de nu begge går helhjertet ind i efter at have haft henholdsvis job hos Carlsberg og studie ved siden af.
”VI tror, at det godt kan lade sig gøre at lave noget perfekt”, siger den ene stifter Peter Buch Hansen, som netop har afsluttet sin cand.merc. i international business på CBS, med henvisning til Dali-citatet.
Hans medstifter, Kasper Bjerre, var på Carlsberg som social media konsulent indtil et par måneder siden og han har hentet nogle sociale media opgaver med over i det nye bureau.
Det er hans hjem på Amagerbrogade, der lægger lokaler til bureauet, som primært vil beskæftige sig med opgaver inden for visuel identitet.
Kasper Bjerre, art director, partner og Peter Buch Hansen, CEO, partner.
En af de første opgaver er i hus. Det er et nyt layout og visuel identitet af Dansk Sommerlier Forenings medlemsblad.
”Vi har desuden fået en opgave for møbelvirksomheden Actona,” siger Peter Buch Hansen, der også fortæller, at man er i gang med en række opgaver i vinbranchen både i og udenfor Danmark samt for en entreprenørvirksomhed i Californien.
Men ikke nok med det. Peter Buch Hansen og Kasper Bjerre vil udover at sætte barren højt og stile mod det perfekte også gøre noget godt for samfundet.
”Vi kommer til at donere en måneds arbejde om året til velgørenhed. Det giver os mulighed for at hjælpe de organisationer og virksomheder, der ikke normalt vil komme til os med projekter. Det glæder vi os ligeledes til at komme i gang med,” siger Peter Buch Hansen.