Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

s360, iProspect og Merkle kunne hive den flotteste pris hjem i hver sin kategori, mens s360 yderligere fik to sølv, og iProspect også fik en sølv.

Tre danske bureauer vand guld ved European Search Awards 2022 i Barcelona forleden og to bureauer fik sølv.

 s360 vandt i kategorien Best Use of Search – B2B (PPC) for  Lomax med casen: Winning Millions in Annual Profit Through Automation & Profit Bidding. iProspect Danmark vandt Best Use of Data (SEO) for GF Forsikring med casen:  Outsmarting the competitors with integrated search. Og Merkle vandt i kategorien Best Use of Search – Travel/Leisure (SEO) (Large) for Scandlines med casen Increasing organic traffic through data-driven content clustering.

Desuden vandt s360 to sølv. En i kategorien Best Use of Search – B2C (SEO)  (Large) for Yousician med casen: Winning 2 Million Annual Clicks Through Content, som er udviklet af det danske kontor i samarbejde med s360 Finland. Og en  i sølv i kategorien Best Low Budget Campaign (SEO) (Large) for Hunters’ Point med casen: Gaining +100% Annual Revenue Through Content.

Endelig fik iProspect en sølv i kategorien Best Low Budget Campagin (PPC) (Large) for Aldi med casen Adopting an E-commerce Perspective in Physical Retail.

Fra CEO hos s360, Jakob Vedel, lyder det:

“Det er i tæt samarbejde med vores kunde Lomax, at s360 vinder denne pris i konkurrence mod de dygtigste europæiske annoncører og performance marketing bureauer. Vi er særligt
glade for, at det netop er casen omkring profitmaksimering for Lomax, der blev anerkendt og hædret med en award. Her har vi med vores egenudviklet løsning til profitmaksimering været
med til at gøre en markant forskel for en dansk virksomhed i et meget konkurrencepræget marked. Det er vi virkelig stolte over.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club