Af Emil Malte Simonsen emil.s@bureaubiz.dk

Matt Damon er frontfigur i en global kampagne for kryptohandelsappen Crypto.com. Tre Kronor Media står for den danske lancering af kampagnen, der bl.a. har David Fincher som producer.

Den amerikanske app Crypto.com, der udbyder en platform til handel med kryptovaluta, er ude med en global kampagne: ‘Fortune favours the brave’. Kampagnen har mere end bare et strejf af Hollywood i sig, da den har Matt Damon som frontfigur og bl.a. David Fincher, der står bag film som Fight Club og The Social Network, som producer. 

I Danmark er Tre Kronor Media valgt som lokal samarbejdspartner til lancering af kampagnen. Ifølge Ulrik Thyregod, COO hos Tre Kronor Media, er der et stigende marked for handel med kryptovaluta og valutaer som non-fungible tokens

”Interessen for handel med kryptovaluta har været støt stigende over de seneste år. Frygt for stigende inflation, hvilket forventeligt vil have en negativ effekt på store dele af aktiemarkedet, kan være med til yderligere at skabe investeringsinteresse i kryptovaluta.”

Kampagnen starter i dag og kører i første omgang til og med februar på TV, outdoor og via digitale platforme.

Se filmen her

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club