Hvis der skal fastholdes en linje fra år til år i bedømmelsen af reklamefilm i True Award konkurrencen, så bliver det alene op til formanden og næstformanden at sikre den.
De er nemlig eneste gengangere – og det hænger sammen med, at det er Dansk Annoncørforening og Producentforeningen, der står bag arrangementet.
Derfor er Christian Bévort fra Producentforeningen formand, mens Otto B. Christiansen fra Dansk Annoncørforening er næstformand.
I år får de så selskab af 12 andre branchepersoner i skikkelse af:
- Peter Harton, Instruktør
- Sandra Heavey, Producer
- Rasmus Dunvad, Aarhuskontoret
- Martin Werner, Bacon Cph
- Ib Borup, Bates Y&R
- Kirsten Ægidius, Carlsberg
- Jakob Frölich, Friends Film Company
- Sune Bang, Kommunikationsbureauet København
- Joachim Knudsen, McDonald’s Danmark
- Christian Linnelyst, SAS
- Christian Bjerring, Tryg
- Peter Dalgas, Umwelt
Iøvrigt understreges det fra arrangørernes side, at dead-line for indsendelse (d. 3. september) i år ligger helt fast
Christian Bévort forventer desuden, at der i år vil komme flere online film med.
“Og det er måske nok der, vi vil finde den største udvikling i kreative løsninger. Udfordringen i disse kategorier er, at filmene ofte er en del af en integreret kampagne, og derfor har vi år opfordret til at man indsender beskrivelser af hele kampagnen for at kunne vurdere filmene i den kontekst de har været vist,” siger Christian Bévort