Af Peter Engholm 25@mail.dk

Konsulenter skal rådgive konsulenter: Både marketingplatform, digital tilstedeværelse og visuel identitet opdateres hos konsulentfirma i vækst.

Konsulentfirmaet Hildebrandt & Brandi, som gennem de seneste år er vokset til nu omkring 50 medarbejdere på to lokationer i Aarhus og København, har indledt et samarbejde med Umwelt.

Hildebrandt & Brandi havde inviteret en række bureauer og fik ”et godt indtryk af Umwelt, som har prøvet dette før og umiddelbart forstod vores udfordringer,” lyder begrundelsen fra Tina Ebler, partner i Hildebrandt & Brandi.

Hun siger om baggrunden for opgaven:

“Vi har gennem de seneste år fokuseret på vores klienter, udviklingen af virksomheden, rekruttering og kompetencemixet. Når dette sker og det afstedkommer en mærkbar vækst, er der ofte centrale følgeområder som trænger til en opdatering og opgradering. Helt konkret handler det om en professionalisering af vores marketingplatform, en opdateret visuel identitet og en ny digital tilstedeværelse.”

Hos Umwelt udtrykker Martin Michael Hansen, CEO, en to-delt følelse:

“Vi er meget stolte over at skulle samarbejde med Hildebrandt & Brandi – og selvfølgelig lidt ydmyge, for nu skal vi som konsulenter rådgive konsulenter. Det er nyt og krævende, men heldigvis har vi forskellige områder vi er specialiserede indenfor. Hildebrand & Brandi har på imponerende vis udfordret den etablerede konsulentverden inden for de seneste år, og det er min forhåbning, at Umwelt kan hjælpe dem med komme til det næste niveau med deres unikke forretningsmodel.”

Samarbejdet er begyndt, og et Umwelt-team er allokeret til opgaverne. Man kan forvente en Q1 lancering.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club